نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2229
-
الف
+

حال پدر سالار سینمای ایران خوب نیست/کشاورز: من را ببخشید

«محمد علی کشاورز» بازیگر سریال «پدر سالار» می گوید که وضعیت جسمانی اش روز به روز بدتر می شود.

«محمدعلی کشاورز» بازیگر پرآوازه ایرانی چند سالی است به خاطر بیماری از دنیای هنر دور مانده و جای خالی‌اش در ایفای کرکترهای ماندگار احساس می‌شود.

به گزارش آی فیلم2، او همیشه کوشش می‌کرد برای ماندگاری اثر تلاش کند و دغدغه‌اش نوستالژی‌ شدن بازی و اثرش برای مخاطب بود.

بازیگر سریال «پدر سالار» می گوید که 2 سال است در بستر بیماری به سر می برم و وخامت اوضاع هر روز بیشتر می‌شود. احساسم بر این است که در آستانه رفتنم و باید این دنیا را ترک کنم. اگر مردم را با کارهایم اذیت کردم من را ببخشند.

وی با تاکید بر اینکه تلویزیون ایران نیازمند آثار کمیدی چون «کفش‌های میرزا نوروز»، است، گفت: متأسفانه امروز کمتر معنای طنز  را می‌دانیم و فلم‌هایی که با این عنوان ساخته می‌شود بیشتر لودگی است. فلمسازان ما باید ژانرهای مختلف کمیدی را بشناسند و بدانند که کمیدی انواع و اقسام مختلف دارد که در ایران درست به آن پرداخته نمی‌شود.

وی در پایان درباره سریال «پدرسالار»گفت:  هنوز که «پدر سالار» را در تلویزیون می بینم برایم تازگی دارد. انگار همین دیروز بود اسدالله‌خان را بازی می‌کردم. و هنوز هم دلیلش را نفهمیدم چه عاملی باعث شد این سریال آنقدر محبوب شود؟ اتفاقی را که کمتر سازندگان آثار تلویزیون و سینما امروز به دنبالش هستند. فقط می‌سازند و به کارهای تجاری‌شان می‌رسند و دغدغه جاودانگی آثار وجود ندارد.

ب م

نظر شما
ارسال نظر
مهران شهریاری

امیدوارم هرچه زود استاد کشاورز از بستر بیماری برخواسته و به هنر زیبای خود بپردازد ازاین دست هنرمند انگشت شمار داریم.